Yrväder i Paris.

Oki igår gick det inte så lätt som jag trodde när det gällde att ta sig till rätt metro station och träffa Emilia och Elin.

Först så gick jag till metron. Sen vsste jag att det skulle vara någonting M på metro stationen så jag hade 2 att välja på. Jag valde den längst bort. Gick av där. Kollade runt frågade lite snällt men det e ju så svårt då hälften inte ens kan prata franska. Men så träffade jag 2 trevliga tjejer som var franska varav den ena kunde prata braa engelska.Så jag fick lite hjälp samt gav min ail och nr till henne för hon var jätte trevlg och det visade sig att hon hade bott i London typ ett år därför kunde hon prata engelska. :)

Men jag hade så klart hoppat av på fel metro station.
Ner i metron och åka tllbaka några stationer. Kom fram in på en bar å hörnet fråga efter The frog och först säger han att jag e där att det är rätt ställe.. Men icke. Sen säger han till slut vart det är så jag går dit.
I baren frågar jag efter Emilia. Han säger g ner och knacka på den första dörren som leer till köket. Jag gör det. Ingen öppnar. Upp till baren igen och be dom kalla på henne för ingen öppnar. Så efter ett tag springer han ner och kollar. Ingen där. Hon måste ha gått!!!
Men FUCK Emilia. VART FAN E DU??

Oki. Ingen pank. Frågar efter Emilias nr. Jag får det. Frågar efter en telefon. Tyvärr lånar inte ut telefonen. Oki har iaf nr nu då... Ut och hittar en grupp med mnniskor. Frågar lite snällt om en telefon och voila! En mobil, slår nummret.
Eilia svarar och jag utbrister: "EMILIA!!! Vart e du? Jag står utanför The frog där du jobbar KOM HIT!!! Jag e lost!!
Emilia dyker upp vi sticker till en anan frog bar. En massa öl på det. De stänger, vi drar till SixtySeven. Gratis inträde och VIP. Stannar inte så änge. ina fötter värker. och vidar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0