Vad trött man an vara då...

Efter Tv showen som jag faktiskt inte förstod ngt av så åkte jag och Yulia till henne tog ngt att äta på vägen. Sen kom Emilia och mötte upp oss och hon var verkligen "snäla kan ni inte flja med mig till The Frog And The Princess, för där finns en kille och han har frågat m jag vill koma och det vill jag men inte utan mina vänner"
Så det gick vi med å trots att vi hade tänkt sticka till en annan bar först egentligen. Men de som vi skulle möta upp där dök upp på The Frog sen så vi tllbringade resten av kvällen där.

Jag träffade en kille som påstod sig vara Zlatan Ibrahimovic (stavning) kusin. Haha ja kanske han e men jag föll inte för det.

Så idag har jag verkligen sovit bort hela dagen (jag skojar inte) Men nu e jag vaken och kl halv 12 ska jag möta upp med Elin och Emilia. Förfest på The Frog och Fest på SxtySeven?

Jag såg ngt om att Britney Spears kommer till Paris i Juli Och det skulle visst inte kosta skjrtan att se henne här.. Få se vad som händer ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0