Sista natten i Paris.

Vaknade nyligen. Particia har hunnit med skola på morgonen medan jag har sovit. Men detta är min sista natt i paris Vi ska bli fulla på vin ikväll. Hoppas bara jag pallar stiga upp imorgon bitti för nu e jag sååå van att sova fram till ett två på eftermiddagen och vara uppe hela natten .
Men fan jag har ett plan att passa.

Zora sov här igår och vi hade roliga diskutioner. Det roligaste med Zora är att höra henne prata svenska. Hon har lärt sig rätt många ord faktiskt. Men den roligaste frasen hon säger är lätt "Jag pratar svenska två"

Vad som händer i eftermiddag vet jag inte. Packa får jag ju så klart göra. Sortera ut vad som är mitt och vad som är Patricias. Men det ska nog gå rätt snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0