SingStar

Idag har jag följt med Emilia och Elin och Alexandra till Francesco där vi träffade några till, spelade singstar och åt hamburgare och pommes :) Gott.
Vi började prata hamburgare och svenska hamburgarkedjor. Jag bara Max är godast hamburgare men Burger Kings pommes är bäst och Mc Donalds hamburgare smakar som swamp!!! (sumpmark på engelska) Alla börjar skratta... Och då kom jag på att svamp på engelska heter muchroom haha det är kul med språk ibland...
Vi hamnade även i diskussioner om sex and the city, gossip girl, sunset beach, oc, mm

Vi hade skit roligt. Vill ni veta en sak. Fransesco sökte jobb på en bar men fick inte det jobbet. SÅ han skulle söka som försäljare på Dior... och vet ni vart han hamnade?? På CHANEL!!!!!!!!!!!!!!

Vadå avundsjuk!!! men men han och Clapton (som faktiskt är en svensk sthlmare) ska ta sig till sverige i typ juni eller juli och då kanske jag ska passa på att träffa dom skoj faktiskt. Men vi får se det är långt dit iaf.

Kommentarer
Postat av: ella

clapton är inte bög! ; )

2009-05-09 @ 01:47:56
URL: http://ellabellakallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0