Hemma

Lugn kväll. jag och Emilia stack iväg med metron väl där så snackade vi svenska. Bredvid oss sitter ett par franska killar och helt plötsligt säger den ena till den andra på franska." Pratar de engelska?" "Ja de gör de "svarar de andra.. och vi bara gapskrattar att de som ändå knappt var 20 år inte hörde skillnad på ett språk som engelska och svenska.

Vi gick till the frog and the princess.. (vadå stammissar!!) Där skulle de har music quiz vilket de har varje söndag tydligen. Denna gången med disco tema. ABBA kände vi igen men det är inte så lätt som jag trodde det skulle vara.
Åt hamburgare där iaf. gott det bästa jag har ätit på hela dagen (bakis såklart) vi förlorade music quizen och sen drog vi hem. Köpte cola light och nötter och nu sitter jag här. Ska bli så skönt att få gå och lägga sig tidigt ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0