Hemma efter en fest.

Oki igår hände inte å mkt. vi stack ut och åt sushi på Planet Sushi. Och ni skulle sätt inredningen där. Set var typ vitt och rosa överallt och på vidsceenen körde de modevisning. och lätt man skull  kunna äta där flerg gånger. Jag har ju bara ätit sucki en gång tidigare och det var uppe i Luleå. den upplevelsen var inte så god eftersom det var en massa Wasabi vilket jag hatar. Bläää men här serverades det utan wasabi, (bara vid sidan om) och med ost.. mums ... :)

Sen stack Patricia hem för hon kände sig sjuk och jag och Emilia fortsatte till Rebell Bar där vi mötte upp med Elin och Alexandra för ett music quiz. Detta tyckte jag dock var roligare än det förra för när det var slut så gick de 2 nästbästa till semifinal. De skulle då gissa låtar och kunde inte de låtarna så fick resten gissa och gissade man rätt så fick man gratis shot i baren. Emilia fick 2. Jag ingen. För jag e seg på att känna igen låtarna och det gäller att vara snabb.
Men jag hade ju ögonen på ngn annan. nämligen en söt kille som var med i finalen. Under hela finalen hade vi ögonkontakt och sen när det var slut så kommer han fram och pratar med mig och så visar det sig att han inte kan prata engelska utan bara franska. FAN OCKSÅ!!!! tänker jag i mitt stilla sinne. Första rikgtigt söta fransmannen jag träffar (visserligen lite kort) Men inte kan han och jag ha en konversation. Men men skit samma vi gick ändå hem då.

idag har jag sovit bort HELA dagen. Vet inte vad det är med mig men jag har iaf bytt dygnsrytm. Jag sover på dagarna och är uppe på nätterna. Min syster får damp på mig för jag vill ligga och läsa lite min min jätte spännande pocket bok som jag köpte innan avresan (Håkan Nesser - En Helt Annan Historia) men hon vill sova och kan typ inte sova med lampan tänd.

När Patricia kom hem från jobbet så stack vi och handlade choklad och hängde lite här hemma. sen ringde Youlia och ville festa. Visade sig tydligen att hon var nybliven singel. Så jag hoppar in i duschen för jag kovar att jag verkligen behövde tvätta mitt hår och sen fixar jag och Patricia till oss och tar metron vid 00.00 till henne. där träffar vi även Emilia och delar på en vodka flaska. (Svensk Absolut Vodka) Iväg till en klubb som jag inte minns namnet på men vi delar en taxi inte så mkt folk och inte så mkt rörelse på dangolvet men gratis inträde iaf . Stannar ett litet tag sen vidare till SixSeven även där gratis inträde då emilia uppenbarligen känner dörrvakten, Samt gratis drinkbiljetter. Dansar en hel del. Jag iaf och Emilia. Det kommer fram en massa killar jag och Emilia sticker in en vända på VIPen men där kommer de med hemska erbjudanden, typ killarna beter sig som de äger en eller ngt.
Det kom fram en svart kille med glasögon och bara du borde prova en svartkille med glasögon. Drog till en lögn om att jag hade kille och han tyckte att det inte spelade ngn roll men dissad blev han iaf. sen en annna idiot som erbjöd en trekant med han och hans 2 kompissar och jag bara NEJ TACK!!!

Vi dansade ett tag till och sen stack vi hem. följde Yulia en bit på vägen när vi skulle ta farväl dök ngn fransk bög upp och dansade runt oss och visade magen och snackad engt på franska som jag inte fattade (brydde mig inte heller) Sen ner i metron och tog första metron som gick kl 5.30.

Det dumma med Paris om man jämför med Sthlm är att tunnelbanan i Sthlm går även på nätterna. Kanske inte så ofta men den går medan här i Paris så slutar den gå halv ett tror jag och börjar igen kl halv 6 så då får man ta nattbussen vilken är läskigare.

Jaja nu e jag och resten hemma iaf och ska försöka sova. Hoppas innerligt att brasilianskan inte ska ställa sig och laga mat imorgon för dåå blir det typ 3dje dagen i rad jag vaknar av att hon pysslar med disken och kastrullerna i köket. Fy fan vad jag hatar det.

godnatt iaf eller godmorgon or what do you call it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0