Hata är ett starkt ord...

...men jag skulle praktiskt taget säga att jag hatar bradilianskan!!!! Om jag inte sagt det tidigare så är det tjejen som är ny inneboende hos Patty och Emilia. ... hur länge hon har bott här?? ...en vecka....

Hur kan man tycka illa om en tjej på bara en vecka. Patty säger att jag är väldigt dömmande och att alltiing inte bara är svart eller vitt... men i detta fallet så är det så.... 

...Jag vaknar varje morgon av att hon håller på i köket. skrammlar med kastruller eller diskar
...Hon ställer slltid upp fönsterna för hon tycker det luktar illa i lägenheten.
Problemet är bara att hon har fått ett eget rum men det är inte där hon ställer upp fönstret, utan i köket!!! av alla ställen så det är resten av gänget (jag emilia och Patty) som går och fryser hela tiiden.

Imorse vaknade jag och hade ont i halsen. Konstigt?? Jag och patty var ensamma hemma igårkväll och allt var stängt när vi gick och laa oss.... men emilia berättade att när hon kom hem vid 7 imorse så var fönstret i köket helt öppet.

Jag skulle kunna döda för mindre!!! Nu sitter man här med ont i halsen och början på en snuvig näsa.
Hata är visserligen ett starkt ord ... men jag hatar brasilianskan!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0