Godmorgon sötnosar.

Oki nu e jag vaken. Vaknade till utav brasilianskan idag trots allt men det var inte så mkt skrammlande i köket den här gången. Patricia hade stuckit till jobbet och Emilia låg och sov och Jaja tänkte jag.. jag läser väl ut det sista i min bok då. Men gud vad den slutade dåligt. Jag blev besviken. Skit samma

Emilia är vaken och Brasilianskan har gått. lånar Emilias nycklar och springer ner och köper croissanter, cola zero och APELSINJOUICE!!!! Jo jag känner av alkoholen sen igår.

Imorgon är det tydligen ngn helgdag här i frankrike (har ingen aning om det är så i Sverige med, eller vad det är för helgdag, bryr mig nog inte så mkt heller) men det innebär iaf att det ska tydligen bli utgång ikväll igen. Nu när jag tänker på det i skrivandets stund är jag inte så pigg på det men. lite mer apelsinjouice och en tupplur till när Emilia har gått kan nog råda bot på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0