Frukost :)

Ja igår var ju både Emilia och Patricia iväg så jag träffade franciesco och gick på bio. Vi kollade på 17 again.. Den var skit rolig och han Zac var skit söt.
Innan filmen började så fanns det som vanligt reklam för kommande prämierer.. Och bland annat för män som hatar kvinnor. Han vill se filmen men grejen är att filmen är på svenska så den visas med fransk subtitle. Han är från New York och kan prata bra franska har jag förstått men han säger att det är svårt att hänga med på texten så han skulle vistst ta sig en funderare på om han skulle se den här i Paris.

Efter filmen bestämde vi att vi kanske skulle ta en fika innan jag sticker hem till Sverige igen och sen stack vi på var sitt håll... Han gick hem och jag stack till Pattys jobb. Där träffade jag Home Boy.. my Homie :) haha..

Nä hon slutade inte förren typ halv 2 på natten så vi fick skjuts hem av Bonnie och sen gick vi och la oss...

Idag har vi vaknat suttit vid datan stuckit ner och köpt baguetter och cola light till frukost och nu har Patricia klagt sig igen och själv sitter jag här...

Ikväll tror jag att Emilia och Elin ska på music Quizet igen så jag hänger nog på där för Patricia ska jobba ... Blir väll lite öl då  i baren för 1 euro för Emilia jobbar där så det är väll billligt och bra :)


Kommentarer
Postat av: Karoline

sva: ibland måste man vara onyttig :P

2009-05-11 @ 12:43:05
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0