Första natten i sthlm...

Jo jag åkte till stlm idag och vad hände??

Jo jag blev upphämtad av Carl och vi åkte hem till han.. Han lagade middag till mig Kycklingfilé ris och paprika.. Fan vad gott med kyckling säger jag bara...

Sen öppnade vi vin flaskan. Rosé.... Gott som attan.. snackade skit om allt om vårt förhållande bland annat.... mm...

När vin flaskan var slut gick vi över på shottar av smirnoff... olika smaker... stora shottar.. .lil wayne.. kayen wast.... katy perry.. mm i bakgrunden.. fler shottar....

och ett toabesök på vägen (inte av mig) och läggdags snart... Trevligt.. ngn som sover hör jag  .. I sängen?? Tror inte... på badrumsgolvet?? Tror jag...

oki tack och adjö för mig ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0