En helvetes jävla dag i lala landet..

Oki min dag råkade bli en katastrof bokstavligt talat.

Igår började vi dricka rätt tidigt. Satt här hemma och pimplade lite sen stack vi till Rebell Bar. Drack ännu mer och körde en music Quiz. kommer ni ihåg att jag skrev att jag såg en jätte gullig kille när jag var där sist men tyvärr så kunde han inte prata engelska. jag träffade han där igår igen. Men den här gången pratade vi lite och hans kompis var där och översatte lite.

Sen fortsatte vi till frog and the princess där vi köpte öl och träffade några parisare, en söt london kille (Emilias nästa kap) och sen några från Australien. Vi hade skit roligt och där fanns en söt kille som hette Wiliam oxå. En massa dricka och fotografier senare fortsatte vi till The Hilander. där gick jag och den här William ut för en rök paus men vi var borta ett tag och strosade runt i närheten och snackade en del. han var rätt söt. Ingenting hände. Jag ville inte att ngt skulle hända heller. Sen drog vi hem as kalas runt fyra tiden.

Här hemma möter vi Zora som skulle sova över. Hon hade fixat pankaks smet men vi hade tyvärr inget smör så hon kunde inte steka upp dom åt oss.
Men vi hade handlat 2 påsar chips med oss hem. När dom var slut så gick vi och la oss.

Vaknar imorse. Huvudet värker som jag vet inte vad. Fixar kaffe. vattnet här går inte att dricka för det smakar äckligt. (SAKNAR SVENSKT KRANVATTEN!!!!) Går upp fixar till mig och packar ner det sista. Kl är nog 11 när jag drar hemifrån med Patricia och all packning, Ska först till banken men den krånglar som vanligt. Orkar inte förklara men jag kan ju lätt säga tat jag tycker mkt bättre om Sveriges banksystem.
Sticker till flygbussarna vilka Emila sa till mig att de skulle gå rätt ofta typ en gång i halvtimmen eller ngt och sen då vi kommer så säger de till oss att det inte går ngn förren vid 2 tiden HALLÅ!!! WHAT!!


Det visar sig att de förbannade bussarna endast går tre timmar innan avgång så det vill säga att min buss åkte kl 11...
Och taxin skulle kosta lite mer än 1000 svenska kr att ta till flygplatsen och inte fan lägger jag så mkt pengar på en jävla taxi!!! Får väll skylla mig själv att jag inte kollar upp sånt där innan utan bara förlitar mig på att andra vet!!!

Jaja en trött Patricia får iaf en skit sur Carolina släpandes efter sig med all packning in och handla cola på ngt litet ställe och sätta sig på en bänk och fundera ut vad man ska göra här näst. Vi bestämmer oss för att åka hem. min skit gulliga syster sprang ner och handlade vaniljglass och nutella och smör och fixade pankakor till oss av smeten som stod färdig från igår.

Men det har varit en skit jobbig dag upp och ner i metron med en massa packning och helt bakfull så det heter duga och ovanpå det så går det inte som planerat så skit sur har jag varit hela dagen. stackars Patricia. Fast det var ju inte henne jag var sur på men tyvärr fick hon ta smällen..
Nu har jag kommit hem fått mina pankakor med glass och nutella och sovit en timme. Patricia och emilia är på lägenhetsvisning och sen har Emilias kompis anlänt från Luleå.
Så idag blir det SixSeven med temat Sex and The City. Gratis Cosmopolitan hela kvällen.

När jag ska åka hemm nu då??
Det vet jag ärligt talat inte. Mammna skickade pengar till en ny biljett frågan är bara vill jag verkligen åka nu? Jag trivs ju ändå här? Ska nog ta en snackis med syrran igen... PATRICIA!!!!


Föresten jag skrev ett inlägg om att jag inte gillade brasilianskan så mkt men jag har ändrat mig hon är bra trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0