Dagen.

Idag vaknade jag som sagt med ont i halsen och känner mig helt slut och ögonen känns trötta och påsiga. Patricia ska iväg och jobba snart medan jag själv ska vila lite tror jag och sen göra sig klar för ännu en fest natt. Brandy kommer till Palle M och vi ska dit men först ska vi till ngn och spela singstar han skulle tydligen bjuda på middag med..

Nu har vi varit på starbucks. Jag Patricia och Zora. De har studat och jag har börjat läsa en av Emilias Twilight böcker.
Haha zora är såå skön asså hon är från kroatien och det betyder att hennses språk är rätt likt polskan samt att hon kan lite svenska som Patricia har lärt henne och hon vill lära sig att prata mer svenska. Haha hon låter som en svenska 2 student när hon pratar svenska :)

Sen stack vi för att kolla på en lägenhet till Patricia och Emilia men det var ett dåligt område och alldelles för långt ifrån metreon. Så nu sitter de och letar efter lägenheter på internet till nästa månad men allt verkar vara taget :S

too bad.

Men men det löser sig säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0