Om jag bara hade en kamera.

Jag känner för att ta bilder idag men jag har tyvärr ingen kamera.
Jag tror att Patty lyckades få med sig min laddare till digitalkameran så jag kan inte ladda den och sladden som går mellan mobilen och datan ligger i skåne skulle jag tro..? och inte har jag webcam heller..

LIFE SUCKS!! haha

Näää men nu har jag varit en vända i köpcentret här utanför utan att handla ngt.. gick och kollade på en present till en kompis men hittade ett par skor till mig själv.. (köpte dom dock inte)
Jag är så himla dålig på att hitta bra presenter till andra.. men men än har jag tid på mig :)

Får väll åka in te stan imorgon eller ngt ... 
 
Ska snart iväg till några vänner.. Väntar bara på skjutsen ... :)


Zandra och jag :)

Kommentarer
Postat av: maria

ja :)

men dessvärre har dom flesta dom och kvalitén har varit bättre men billigt är det ju :P

2009-03-30 @ 18:24:57
URL: http://akm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0