En lugn dag...

Idag ska jag ha en lugn dag med mig själv..
Steg upp kl 11.00 efter att min mamma ringde och väckte mig. Så jaghar pratat lite med henne. Hon e såå gullig. Jag sa till henne för någon dag sen att jag hade planer på att komma ner till henne idag men nu visade det sig att jag inte hade råd då jag var på semester förra månaden så lönen var lite snål denna...

Jag: Mamma jag kan inte komma, har inte pengar...
Mamma: Det gör inget, det är ändå bara grått väder nere i Skåne nu så det är bättre du kommer senare då solen tittar fram

Har suttit och skrivit in mina räkningar idag oxå.. asså man blir ju helt deprimerad.. och jag var ju dum nog att använda min mobil i Turkiet så mobilräkningen var skyhög... :S jaja men det e ju bara att betala...
Men sen när man kollade på deklarationen så blev man ju lite gladare :)

Den här låten har jag fått på huvudet nu så jag delar med mig den till er: Britney Spears - Amnesia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0