Våren har tagit över i Skåne

Igår var jag och mamma i Malmö. Vi skulle hämta hem en säng till henne och sedan sulle vi kolla in det nya köpcentret entre. Men det visade sig att sängen knappt fick plats i bilen så det var bara att återvända hem med den först och sen på nytt köra ner till malmö. För er som inte vet så har vi 1 timmes bilfärd enkel resa till malmö. Fatta att jag hade ont i rumpan sen av allt sittande.. :S

I¨år kväll så gick vi ut på Harrys. Det var en massa medelålders människor ute och någon enstakad i min ålder. Men vi käkade lammfilé jag och mamma. Och far min skulle testa deras hamurgare. Sen lite vitt vin på det och endast 80-tal i högtalarna så var kvällen räddad trots att det inte fanns ngn i min ålder.  Vem kan lixom inte dansa till Madonnas härliga stämma eller michel Jackssons Thriller- ??



Idag då ?
mamma vill att jag följer med henne till famillia. ett shoppingcenter strax utanför Helsingborg. Sen ska hon åka och fixa sitt hår medan jag ska åka och träffa Zandra :) Gravid är hon oxå så jag sak försöka mig på att rda hennes häst i den fina vårsolen. haha vi får se hur det kommer att gå. Har nämligen inte suttit på en häst sen jag var liten. haha
Men kul ska det bli... :)

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A

sv: jag ska strax ut faktiskt :)



Läget då? =D

2009-04-03 @ 15:18:06
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Zandra

Det gick ju bra o rida ;)

2009-04-04 @ 11:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0