Väla

Idag har jag som sagt varit på Väla.
Åkte först in till helsingborg och hämtade upp Rickard och hans tjej Petra och sedan bar det av  till Väla.
Första stoppet. Mitti. Handlade en perfym till damen vi ska på kalas till ikväll. Det vlev Elle by YSL. Sen vidare till Stadium där Petra handlade ett par löparskor by Nike. In en snabbis på Spirit. Petra provade en klänning. Jag hitytade lite fina grejer. Men too expensive for me this month. MQ, Expert, Wedins. No shopping so far.
In på The phone House beställde min dator.
Rosa LG med inbyggt mobilt bredband. Kan nu ha min lilla 10,1 tums dator med mig ÖVERALLT och blogga, sitta på msn och INTERNET ÖVERALLT!!!!

Sen ett stopp på Tasty House. Solen sken idag så det blev GLASS... Skit gott...
In på kicks. Köpte en ny ögonfransböjare. Då jag glömt min gamla hos ngn kompis.
och nu e jag redo för att gå på kalas. Bye
 
Min nya dator

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt dator =)

vart ligger väla? =)

2009-04-05 @ 10:28:39
URL: http://ddoruntinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt dator =)

vart ligger väla? =)

2009-04-05 @ 10:28:54
URL: http://ddoruntinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0