Torsdag.

Ställde kl på 6 i morse men steg inte upp fören kl 7. Skulle börja jobba kl halv 8 så på med kläder och allt och ner till jobbet (som ligger 5  min bort) väl där så visar det sig att jag inte ska jobba som jag trodde att jag skulle... Så det sket sig. Jag skickade sms till min pt istället  och frågade om han hade tid och det hade han så vid tio tiden stack jag dit och körde ett tuffare kondition styrka pass.

När jag kom hem så såg jag att mamma hade ringt. Så jag ringde upp.
"Ja du hade ringt?"
"Ja, jag ville bara säga att du har till kl 12 på dig att söka till universitetet"
"Har jag inte redan sagt att jag har sökt?"
"Jo, men jag tänkte om du kanske ska söka något mer? Eller ändra dig?"

Så typiskt mamma att tänka på just det :) haha


Nu blir det ta det lite lugnt, duscha, kolla tv och PACKA!! Ska springa upp på vinden och hämta några lådor snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0