Studera.nu

Ni vet väll att det är sista anmälningsdagen till högskolan imorgon va? Jag har faktiskt tagit och anmält mig till lite random kurser i Stockholm, Malmö och Lund. Vi får la se om jag kommer in ngn stans man vet ju aldrig. Mne jag får se vart jag kommer in om jag vill studera det eller inte sen när det väl gäller.

Så det är vad jag har pysslat med hela eftermiddagen. Vad har ni gjort? jag vet inte vad jag ska hitta på nu iaf ...
Känner mig rätt sliten.Men en ny mobil skulle jag behöva min touch screen på den idiotiska sonyericssonen jag har har fått fnatt den typ trycker på en knapp själv hela tiden så när jag bläddrar så kommer den helt plötsligt in på ngt annat och jag tror att min garanti på den mobilen har gått ut så jag får väll helt enkelt hålla ut ett halvår till tills mitt abbonemang har gått ut så jag kan skaffa ny telefon. Vet inte vad jag vill ha för en.

Patty ville ha en Blackbarry, jag kollade på en sån i en affär och säljaren rekomenderade inte den. Han sa till mig att de bara har en massa problem med den. Han tyckte då att iphonen var bättre. Vi får se vad det blir i slutändan. Det är fortfarande 6 mån kvar på mitt abbonemang.

carl kommer väll hem snart. Han och jag skulle gå och hämta t tv boxen och koppla in den idag för det är visst dubbelavsnitt av DH idag. Kul :) hihi Love it. Jag minns förr på tisdagar så missade jag alltid DH (laddade ner alla avsnitt istället) för jag var bara tvungen att kolla på HOUSE. Jobbigt blir det när man måste välja... :S Haha Sen kollade jag alltid på Gossip Girl med. Men sen när det programmet började sändas på söndagar har jag totalt missat det då jag alltid har haft annat för mig. Dags å ladda ner det nu tror jag.


Kommentarer
Postat av: Otilia

Hejsan!

Verkligen fin header till din blogg! Du skulle inte vilja hjälpa mig med det? Alltså fixa en fin header? Skulle va super snällt! Kram

2009-04-14 @ 18:14:26
URL: http://otiliagustafsson.blogg.se/
Postat av: Otilia

tack så mycket :D Kram

2009-04-14 @ 22:47:11
URL: http://otiliagustafsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag älskar din header, jätte sommarmysig!

2009-04-15 @ 01:11:54
URL: http://niilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0