Stockholm...

Vadå ut och gå en runda...?

Efter att jag stängt ner internet fick jag ett tele samtal..
Hej vill du följa med ut ikväll?
Jag bara självklart

En snabb vända in i duchen, smink på, kläder på och iväg till tunnelbanan.
Träffar upp Nischti och what his name... och vidare mot stureplan. Första stoppet sturehof. ett glas vin och redan lite smålullig vandrar (som i gå) vi bort till gamla stan. Vi stannar och tar foton . ett par killar stannar och vill ta oss alla tre på foto tillsammans. Vi oki. Nisgti står i mitten och de bara. Vem är den korta kompissen i mitten :) och vi som redan hade gått och småretat Nishti för att hon va kort .. :)

Vidare till Gamla stan då :) Stannar på ngn random bar snackar lite skit fotar lite mer och 2 cosmopolitan senare vingölar vi hem :)

Trevlig kväll  och behövlig för all del.. Jag ville ju bli full och det blev jag ju :) Eller lite halvt iaf,, ;)

Med det så säger jag godnattt!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0