Skumt...

Idag berättade jag ju för Carl att jag skulle flytta hem till mamma på lördag och bo där ett tag tills jag hittar mig en ny egen lägenhet. Han sa inte så mkt då. Typ oki. Jag kan hjälpa dig att ta ner kartonger från vinden bla. bla bla.

Men nu när det blev kväll. Plockar han fram en god sida. Köper MIN favorit läsk , Cola Zero, mina favorit chips sourcreme and onion + en dip och så sitter han nu och installerar tv boxen här hemma.

Jag har iaf sagt upp mig från jobbet nu. Chefen var ju inte så glad på att jag inte ville jobba helgen men wtf. Jag e ju bara timmis kommer och går som jag vill.. Ska hem på LÖRDAG!!!

Carl verkar inte reda tv boxen själv.. får väll kansek gå och hjälpa honom.


Var förresten hos Malin tidigare idag. Bilder kommer så fort jag får dom.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0