Skärtorsdag

Ja det är idag det. Tänk vad tiden går fort...

Och idag bleb vi bjudna på choklad på jobbet. Har även fått lämna in min nya dator (trots att jag inte har använt den..) För att det inte gick att koppla upp sig på det mobila bredbandet... :S och eftersom det är helg och allt så lär jag väll inte se den förren tidigast tisdag eller onsdag... ?

Snart kommer Calle och då ska vi ut och gå en sväng i Haga parken.. Solen börjar gå ner vilket är synd men den kommer imorgon igen :) Men jag vill ha sooool...
Är trots allt ledig imorgon... vet inte vad jag ska hitta på då,.... Städa ? hmm kul att göra det då ? NOT!!
Men det måste väll göras det med? Elller?

Vet ni vad jag e sugen på ? Att supa! Typ redlöst berusad vill jag bli.. det var längesen... Men det blir inget av det nu.

Pratade med Amanda i tele idag... Fatta att jag blev Paff när hon svarade.. Hon är ju sååå dålig på att göra det och på att hörfa av sig men idag fick jag pratat med henne och hon ska ha en baby som kommer i augusti. Håller tummarna på att få bli gudmor :) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0