Jävla DVD!!

Jag tänkte ta en lugn eftermiddag och sätta på en dvd film jag inte har sett och då säger min dvd spelare emot mig och tycker att det är ngt fel på skivan!! Men det e ju inget fel på skivan den är helt lagligt och hederligt köpt och inte nerladdad och nerbränd... Varför går inget som jag vill idag för då??

Och eftersom Carl inte har hämtat ut boxen eller vad det är från com hem så har jag typ 1,2 och 4 (inga kanaler!!!) Så jag vet inte vad jag ska hitta på nu... Vid sådanna här stunder är min längtan efter skåne som störst....

Men men ... ska käka tidigt ikväll så jag har satt på i köket nu istället och får väll ta och kolla det då så inte brandlarmet går igen för nu e inte Carl hemma och jag har noll koll på hur man stänger av ett sånt... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0