Hemma kväll

Utanför mitt förnster så är det ngn som smäller en massa raketer. Förstår inte varför? Är påsken så speciell?
Tror inte... Men vad har jag då hittat på?

Börjar med en skön jogging runda. :) Nyttig sallad till lunch och iväg till jobbet. Jobbar med Alexandra. (I like her) skrattar, snackar och pratar killar :) Sen hem käka, läsa bloggar, ut och gå en liten, liten promenad och nu sitter jag här.

Tänkte ätit jordgubbar idag (inte svenska) men vet ej om jag orkar. Känner mig skit trött så det blir väll sängen med detsamma nu iastället...

På tal om svenska jordgubbar så såldes de första i Helsingborg för en vecka sedan för 160 kr per ask.. vadå sjuka priser.. Visst är det ngt speciellt med svenska jordgubbar men aldrig att man lägger så mkt pengar på det. Då köper jag hellre mina spaska och väntar på middsommar och jordgubbs säsongen. (För övrigt så skulle de även säljas på Östermalm i Stockholm.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0