Godnatt.

Oki idag fick jag inte gjort så mkt som jag hade hoppats på. När Carl kom hem så åkte vi och beställde kebabrulle till mig och pizza till honom. Pallade bara halva så då har jag lunch eller middag imorgon med.

Sen skjutsade han mig till Ok. Stod och snackade skit med Christian medan han jobbade. Sen kom även Roffe in och hans tjej. Men gud vad hon snackar. Jag har inte tidigare snackat med henne speciellt mkt utan bara träffat henne snabbt typ. men inte för att jag har ngt emot att folk pratar men hon typ är tjatig mot honom. Asså klagar och sånt. Så när jag kom hem så sa jag till Carl att jag tyckte synd om Roffe och sen sa jag att jag kanske oxå var tjatig ibland som flickvän, men jag tyckte aldrig att jag tjabbade med honom inför andra som hon gjorde eller iaf så försökte jag att undvika det.
Men men alla är vi olika.

Vi tog upp en fråga idag. Silikonbröst.
För några år sen så var det jätte populärt men nu har det gått tillbaka till att naturligt är snyggast. Roffes tjej verkade vara helt emot silikon. Men jag personligen tycker att det är helt ok med silikon så länge man vill ha det och om det fortfarande ser proportionsenligt ut. Sen kan jag tycka att man kanske ska vänta med att lägga in silikon tills man har vuxit färdigt så man inte sätter in det som tonåring hux flux sådär bara för att ens kompissar kanske är tidigare i utvecklingen och redan har fått sina bröst. Eller att om man verkligen är pinnsmal som en sticka med kanske AA kupa inte ska sätta in en D kupa det första man gör. Vad tycker ni?
Är det ok med silikon eller är det naturligt som gäller?

Med detta säger jag godnatt.

Kommentarer
Postat av: Bea

Va fin header du har :D

2009-04-16 @ 23:53:15
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Hanna Helt

Sov gott ! =)

2009-04-16 @ 23:58:08
URL: http://hannahelt.blogg.se/
Postat av: flis

sv: det blir en vecka, sex tjejer och en jävla massa party som gör Barcelona skakigt

2009-04-17 @ 02:33:07
URL: http://flisenfisen.blogg.se/
Postat av: saga

sv: ja, verkligen :)♥

2009-04-17 @ 07:41:26
URL: http://credible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0