Godmorgon :)

Jaga första dagen som singel här idag då :)
Vad ska jag hitta på kan man säkert undra. Men idag blir det inte så mkt. Jag ska ta mig tillbaka till Sthlm iaf för där har jag jobbet och alla mina grejer hos mitt ex. (vad konstigt det känns att kalla honom för ex? )
Ska se vad jag gör sen. Ska nog sova hos honom inatt iaf.. men det kommer kännas konstigt.. eller så tar jag och ringer lite random froends och hittar någon jag kan slagga hos fram tills jag hittar ngt eget. För ärligt så ser jag inte fram emot att få sova med han inatt... .

Men flyget går fört kl halv 8 ikväll och vad ska man sysselsätta sig med fram tills dess då ? Jag vet inte får se vad dagen kommer bjuda på :)

Kommentarer
Postat av: Carro

svar:tackar :) aha, var har du varit då:)?

2009-04-06 @ 11:04:34
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Zandra

sv: aha, okej, nice :D hehh

vad gör du då? :)

2009-04-06 @ 11:59:26
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0