godmorgon

Igår så skulle vi kolla på australia, men vår DVD tog inte den skivan så vi åkte till elgiganten på väla och köpte en ny som tog det formatet. Sen in på Väla en sväng oxå och gud vad mkt jag hittade som jag ville ha men tyvärr så får man vänta på lönen först.

Sen dök Peder upp med Violetta och då gickvi och tog en glass på tasty house.
Väl hemma igen så kopplade vi igång dvdn och satte på Astralia och tittade. Sen efter den typ 3 timmar långa filmen körde jag hem violetta.
Sen hem och sova.

Idag ska  jag boka min biljett till stockholm sen kolla upp hur man tar sig från arlanda till åkersberga som jag inte har koll på vart det ligger
ska även prata med CSN idag och vad mer? Jo se slutet på australia som jag inte orkade igårkväll.
Sen vet jag ärligt inte får se vad som händer. Men jag e glad att min Älskade nya data är igång :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0