Godmorgon :)

Idag är jag på ett relativt gott humör.
Ska börja dagen med att göra havregrynsgröt till frukost. Yummi :) Sen ska jag gå och träna med min Pt vid 11. Sen när jag kommer hem så är förhoppningsvis Carl hemma för vi skulle åka ut till Danderyd och kolla på en Mercedes till min pappas kompis. Typ så det inte är ngt fel på den för då kommer han och hämtar den på lördag.
Och jag har funderat. Jag kommer säga upp mig från jobbet nu och om han skulle komma så åker jag ner till skåne på lördag med honom. Packar mina grejer. Har inte sagt ngt till Carl än. Kom på det igår typ och han sov när jag kom hem.

På tal om igår så blev det inte DH för min del som jag hade trott. Detta hände istället.

Jag pratade med mamma var både arg och ledsen sen så slutade min telelfon att fungera som jag ville att den skulle fungera så jag slängde den i väggen så den gick sönder ytterligare. (synd att jag inte har ngn försäkring på den)  så jag stack över till Malin och Henrik mest bara för att få låna en telefon så länge som faktiskt fungerar. och sen bjöd de på kaffe, middag, vin och vi snackade en massa skit och kollade på The Mentalist istället. (Henrik är inte så vidare förtjust i DH så det fick va)

Nej nu frukost!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0