Godmorgon

Solen strålar idag :) wee...
Så nu har jag skickat ner Carl för att handla frukost till mig för vi har inget hemma som jag äter typ...
Så apelsinjuice fetaost och rödlök ska han handla och jag ska ha en macka med det och oliver :) MUMS!!!
Sen efter frukost så blir det en lång promenad idag i min älskade SOL!!!
haha Solen är verkligen som en drog för mig. Jag blir bara så himla glad :) Blir inte ni det?

Långfredag idag så Glad påsk på er.. Får väll handla hem lite påskgodis till ikväll och sitta och ha lite hemma mys. Har tyvärr tvättstuga idag så kanske städa lite oxå?

Det var rätt skönt att gå ut igår.. Rensa tankarna lite.. Jag förstår Vio när hon sa att det hjälpte henne :) Hehe Gött. .

Nä nu kom Carl så nu blir det frukost :)


Här kommer lite bilder på Malin som hon såg ut när jag fixat hennes hår och smink :)

Kommentarer
Postat av: angee

sv: tack detsamma! :)

2009-04-10 @ 21:45:08
URL: http://angeebanan.blogg.se/
Postat av: Monika

Bor i Sthlm men åkte hem till Umeå för att hälsa på familjen över påsk. Möts av snö, tö och blött.. Vilket byte ;)

2009-04-11 @ 07:07:15
URL: http://monikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0