Första natten i Paris

Igår var jag och Patty på en shoppngrunda. Vi handlade typ inte så mycket. Jag iget och Patty en blus. Sen hittade jag en klänning men jag ska no handla den idag för det är vad vi ska ha på oss på fredag. 

Sen drog vi och mötte upp yulia och Gergeo och satt på hardrock. Käkade nachotalrik och vin till maten. sen skulle vi till frog and the princess men det slutade med att vi hamnade på en hemmafest med dryga människor.
Men till slt fick vi en vodka och då lev vi nöjda ett tag men sen besluade vi oss för att dra hem. Pattty skulle som sagt upp till skolan.

Idag ska jag handla min klänning sen ska vi på bio och kola på coco chanell om vi hitar den med sensk subtitle. och sen vidare till något uteställe. Har typ noll koll jag bara hänger på. Men kul ska vi ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0