En sleden lördag.

Igår vqar jag och Bobban som sagt i sthlm och vi körde tur och retur på en dag endast för att hämta hem de sista av mina grejer. Sorry Carl men dag när jag letade efter en tröja så hittade jag dina handdukar bland den rena tvätten som jag tvättade sist men orora dig inte jag lämnar tillbaka dom när jag kommer.

Idag var det meningen att jag och Vio skulle till Malmö och festa men efter en massa omständigheter så sket det sig rent ut sagt. så  jag har spenderat min dag på Väla med Peder, Han var ju nöjd så länge han fick en glass ;) En annan sprang runt och checkade endast in REA kläder. Det ni! Det är inte likt mig.

Men jag kom hem med Ett nattlinne och ett par matchande trosor i rosa och strumpor i grått från twilfit (20% på medlemmar) Ett linne i rosa (hade ingen annan färg på REA) och ett par trosor i rosa från CUBUS (säkert 50% rea), En kläning i ljuslila, Paris, Kate & I, från MQ 50% REA, och till slut en kofta i marinblått med trekvartsärm från Vero Moda 50% rea där med. Vadå budget shopping. Haha ska ju till Paris så jag får väll tänka på ekonomin.,

Men som sagt så gillar jag att fördriva tiden med att shoppa. Det vet väll alla som känner mig vid detta laget :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0