En slappe söndag på salongen-

Idag skulle jag med Vio till helsingborg. Vi skulle gå strandpromenaden snacka skit och äta glass... Men när jag steg upp i morse så var solen borta. och det enda som syntes på himlen var gråa moln. Jaja tänkte jag men träffa Vio det ska jag. så in till klippan bar det av och mötte upp henne på hennes salong. (För er som inte vet så är hon frisör med en egen salong i Klippan.) Där var hon och skulle fixa sin systers hår. Men efter en hård kväll igår så var hon rätt slut och hennes andra syster skulle komma dit och fixa sitt hår med. Och eftersom det ändå inte var någon sol ute så bestämde vi oss för att stanna där och hon fixade min utväxt oxå och jag tvättade hennes hår. Hennes ena syster hade gått in på ica och handlat bröd, pålägg och choklad. så det blev en fika med.

Vi hade en jätte trevlig eftermiddag och snygg i håret blev man med på köpet :)
Sen tänkte vi sola med men tyvärr så var alla solariena upptagna så vi orkade inte vänta och struntade i det.

Nu ska vi iväg och handla ved till huset.
So long folks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0