Eftermiddag och ledig

Har inget speciellt att göra idag så jag har varit ute och gått en lång promenad på typ 2 timmar idag. Har nyss kommit hem och kollat lite random bloggar. Men folk uppdaterar så sällan ibland... :S Ska även äta lite blåbär nu och sen tappa upp ett varmt bad med badkulor (fick massa i julklapp) och sen får vi se när vi kommit så långt....

Dagens Bästa
På min promenad gjorde jag dagens goda gärning. En tant hade svårt att ta sig över ett smalt lutande ställe så jag hjälpte henne över. Hon var jätte tacksam så hon till och med pussade mig på handen :)

Dagens sämsta
Tänkte handla lite på ica på vägen hem efter promenaden. Men självklart tappar jag hundralappen på vägen någonstans. Jaja någon blir iaf lycklig utav det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0