Australia

Idag har jag och mamma lånat hem en film. Australia med Nicole Kidman i huvudrollen. den fick ju jätte bra kritik när den gick på bio men jag såg alldrig den då. Så nu ska jag se den med mamma.

Igår när jag kom hem så blev det middag. Sen var vi uppe och snackade skit hela natten (läs till 22) sen var jag så trött så jag gick och la mig.

imorgon bär det av till Stockholm igen då ska jag hämta en bil åt Albert. Sen blir det en lång bilresa hem därifrån. Men vad gör man inte när man går arbetslös för tillfället :) haha


BTW. Så har jag fått igång min lilla data nu :) superskönt och jag som trodde att den inte skulle fungera när jag startade den för att visa mina föräldrar men hux flux så funkade mitt internet :) gött det var ju det som var det viktigaste på den :) haha




Kommentarer
Postat av: saga

sv: haha ;)<3

2009-04-19 @ 12:41:50
URL: http://credible.blogg.se/
Postat av: pätty

MSN! MSN MSN MSN NUUUU ---.---

2009-04-19 @ 16:36:23
URL: http://pattypoopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0