Att flyga

Jag drömde inatt att jag skulle flyga till Paris men efter många om och men så missar jag flyget och blir skit ledsen att jag inte kan ta mig till Paris. Känner mig jätte klumpig över det .. :S

Sen vaknar jag av att mamma kommer och tjatar på att jag ska stiga upp och jag blir skitsur för jag hatar att bli väckt när jag vet att jag kan ha sovmorgon. Och säger till henen att hon inte har rätt att tjata på mig för jag gnäller inte på henne när hon har sovmorgon.

Iaf så kollade jag lite flygtider idag till sthlm och det finns ett flyg som går från ängelholm vid hallv åtta så jag får väll boka det :)

Ska bara dricka upp mitt kaffe nu och sen ska jag väll börja packa så jag har ngt att sätta på mig när jag flyger iväg.

Min dator ska med :D heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0