Smink.. :)

Har varit och shoppat idag på Kicks och Make Up Store idag ...

Med mig hem fick jag följande:

  • Foundation - Estée Lauder
  • Conceler - Estée Lauder
  • Puder - Clinique
  • Rouge - Lancome
  • Ögonskugga - Make Up Store
  • Ögonskugga - Make Up Store
  • Ögonskugga - Make Up store 

(Tyvärr kommer inga bilder för jag hittar inte sladden)

Men det jag egentligen behöver är en ny sminkväska... För min är lite trasig.. .:S


Sen efter min rundtur bland färger och dofter fortsatte min färd mot Malin. Men på vägen så såg jag ett ställa jag sökt jobb på som inte hade hört av sig så jag gick in där för att fråga chefen om hon hade ngn ledig tjänst eller timanställning eller ngt.. Desperat är jag på jobb... :S Så jag ska träffa henne imorgon på en intervju..

Väl hemma hos Malin fick man sitta barnvakt åt Eira samt dricka kaffe :) hehe gott...
och nu e man hemma mätt och belåten.. :)

Ska väll bara ta det lugnt.. vill prova mitt nya smink.. men känns onödgt att sätta på sig det ikväll.. :S
Får väll vänta til imorgon istället...

(Jag undrar hur det går för syster yster förresten.. vågar ju inte ringa heller för det blir ju dyrt för henne.. :S )


Kommentarer
Postat av: Pätty

hellojsan syrran =) jag skriver straight from Paris ;) har inte fixat internet än för jag behöver ett franskt bankkonto och för att ha ett franskt bankkonto så behöver jag en fast address och för att hitta en address behöver jag internet höhööh lite konstigt det där ;) men just nu sitter jag på skolan tills vidare ... letar lägenhet och har nog hittat en riktig skitlägenhet på montmartre för 7000kr i månaden HÖHÖ men ska se om jag kan hitta annat och kanske dela med någon men det är inte så många som ska stanna så länge som jag verkar det som än sålänge ... well well det löser sig... pluggar bara 3h om dagen så tänkte kanske skaffa mig ett jobb med så jag lär mig franskan snabbare och får in lite pengar på mitt --DÅ-- franska konto ;)

2008-09-02 @ 13:12:05
URL: http://pattypoopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0