Utmaning....

Jag har antagit utmaningen som den här tjejen kom med :)



Regler:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

7 saker om mig:

1. Jag är jätte velig och osäker när det kommer till olika beslut. Måste tänka typ 100 ggr innan jag fattar ett och när jag väl har fattat det så tänkerjag 100 ggr till om det verkligen var rätt....

2. Jag har under mitt liv spelat fotboll, innebandy, tennis, simmat, ridit, dansat showdans, spelat volleyboll, gått på gymnastik, fast nu är det bara gymmet och joggning som gäller.. :)

3. Jag har haft piercing i tungan och i naveln samt en extra piercing i vänster öra.

4. Jag är jätte rädd för skräckfilmer och hoppar till och skriker för minsta lilla.... Men jag kan ändå inte låta bli att titta på dom...

5. Min bästa vän är min syster. Trots att vi som små bråkade oftta. 

6. Jag ska äga en Chanell 2.55 innan jag fyller 25

7. Jag älskar levande ljus och doftljus nu under den mörka perioden av året....


Nu utmanar jag:
Karoline, Hannah, Isabell, Emmeline, Patricia, Lina, och Zäta

Kommentarer
Postat av: Zäta

Haha tack, jag ska snart anta utmaningen :)

2008-10-29 @ 13:00:12
URL: http://www.metrobloggen.se/mikaelaz
Postat av: HannahSthlm

Kul! Jag har blivit utmanad av..fem nu tror jag..ska ta tag i den..lovar!:) Sov sött!

2008-10-29 @ 23:49:53
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0