Torsdag kväll...

Idag är det torsdag och som vanligt så jobbade jag idag..
Men eftersom jag är ledig på lördag så ska jag ut imorgon :) Ska bara ta mig förbi ngn klädes affär och handla en outfit. Jobbigt om man inte har ngt att sätta på sig och allt här hemma är jag verkligen trött på... Känns som man har det alltid lixom.. så ngt nytt kommer nog hamna i min garderob imorgon... Men det är imorgon det....

Vill ni veta ngt tråkigt.. ??

Jag har ju 2 jobb för tillfället... Och nyligen fick jag veta att jag ska jobba morgonturen varje helg hela november.. Det innebär ingen utgång för min del inte .. .:S (varannan helg på det ena jobbet och varannan helg på det andra..)

Jaja shit happens... Får väll ta och bita i det sura äpplet denna gången då och köra ett rejält brakparty imorgon kanske... ??



Men idag då??
Vad ska jag hitta på ??
Vet inte riktigt än..
Får se vad kvällen bjuder på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0