Söndag...

Idag har det varit en lugn dag som jag började med att jobba och avslutade med att gå en runda med pojkvännen i Hagaparken. Tyvärr så hade solen hunnit gå ner innan vi hann dit så bilderna blev mörka... men är det lika fint väder imorgon som det var idag så ska vi dit då igen :)

Naturen är såå fin.. :) Älskar naturen...Pojkvännen in da park Jag in da park



Igår efter jobbet stack jag och pojkvännen in till stan för att kolla på en Body Paint tävling som hölls på Make Up Institute (skolan jag ska gå på till våren). Tyvärr glömde jag kameran på jobbet när jag i all hast skulle springa till tunnelbanan... :( Illa.. För jag hade gärna velat ha några bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0