Förlåt för dålig uppdatering...

Idag har jag jobbat så när jag kom hem vid halv fem så var det bara att hoppa in i duschen och iväg till svärföräldrarna.. För hunden Korinn fyllde ju 8 år idag.. Det betydde middag och hemmagjord äpplekaka med vaniljsås till efterätt...
Kan ju som sagt säga att jag var hyper dyper trött..

Och ni vet väll om att det var idag man skulle få sova en timme längre.. ??
det visste inte jag så jag steg ju upp ur sängen i morse en timme innan jag var tvungen... :S Jobbigt läge... Trots att folk hade påmint mig dagen innan... snacka om att ha minne som en guldfisk... :S

Fick bytat min klänning idag med... Hel nöjd e jag :)

Hade mina nya skor hemma hos svärföräldrarna idag.. och jag lovar att svärmor förundras alltid över alla skor jag kommer med som har klack på .. :) För hon själv går typ inte i klack skor :) hehe ... Men hon tyckte att de var riktigt fräcka iaf :)


Än en gång grattis Korinn... :)

Imorgon ska jag jobba verkligen hela dagen.. Från 8-8 typ.. inte mkt till uppdatering då inte,...

Kommentarer
Postat av: Hannahsthlm

Godmorgon! Ha en fin måndag:-)!

2008-10-27 @ 08:34:01
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Ramin

GRATTIS HUNDEN

2008-10-28 @ 13:54:12
URL: http://raminebrahimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0