En träningsupplevelse...

Oki.. Idag har jag varit och tränat på Balance inne i Sthlm... För er som inte vet så ägs det tydligen av Daniel Westling (prinsessan Maddes pojkvän) och jag lovar att jag har provat på de flesta gymmen men herregud så snyggt det var där inne... Jag tappade andan där ett tag...

Allt var i svart och vitt och speglar ÖVERALLT! och stort var det oxå...

Jag tycker det är bra att det ser fräscht ut för då vill man träna eller iaf jag :) Och när det är stort så det finns många maskiner och mycket folk så man inte känner att alla står och glor på en bara...

Men men jag provade på ett pass, kampsport, och det var rätt mkt mer benträning än jag hade väntat och hoppats på för jag har verkligen inga armmuskler så jag ville passa på att träna dom lite mer.. men men
skönt att de ska öppna i Solna.. då blir det nära och bra... :)

Nu har jag satt igång att baka lite.. Det sak bli marränger... Ville ju göra en pumpa idag ju men på Ica hade de ju bara ruttna pumpor så jag sket i det och bakar istället :) Trevligt

Kommentarer
Postat av: Simon

pluggar till lärare i religion/historia ;)



sj da

2008-10-29 @ 21:34:15
URL: http://ziimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0