En omstart på bloggandet....

Nu är det en hel del som har hänt sen jag bloggade sist.. Ska faktiskt erkänna att jag har varit urusel på att blogga...

Idag är det fredag men eftersom jag ska jobba i morgon bitti så slutde denna kvällen med ett hett bad med skum i från Lush. Passade på att smörja in hela kroppen och fixa naglarna i en rödare nyans från Mavala...

Sen har jag ätit lite chips och druckit te framför MTV.. aldrig ngt kul som går på tv på fredagar nu för tiden tycker jag... :S
Idol troligtvis men inget jag är intresserad av.. :S


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej! Skulle vara SUPER om du kunde sitta modell imorgon! Hör gärna av dig till mig.. 0703740204 mvh Isabelle

2008-10-19 @ 18:22:15
URL: http://bellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0