En mysig kväll...

Denna eftermiddag har jag tillbringat med att städa min lägenhet... Vilket innebär att Zandra snart kommer få se bilder på den på bdb som hon har velat ända sedan jag flyttade hit...

Efteråt var jag och pojkvännen på en liten promenad och nu står han och lagar mat, medans jag har duschat och tänt lite levande ljus i lägenheten för att göra det extra mysigt :)


Hade egentlige tänkt tvätta idag men istället stack jag in te stan för att ställa upp som modell ju.. (så mkt roligare än tvätt), så nu har jag två stora tvätthögar som måste vänta tills på onsdag för att bli tvättade...  :S




Kommentarer
Postat av: Flickorna

Det skulle vara roligt om du ville titta in i våran blogg och kanske slänga en komentar!

Kram Skellefteå Flickorna

2008-10-21 @ 20:23:36
URL: http://skelleftemotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0