En höstlig onsdag....

Jaha.. Idag har jag lite småtråkigt...
Jag har sovit fram till 10 idag.. vilket är skitlänge för att vara jag..
Jag har varit på banken och utfört vissa ärenden...
Jag har varit hos min pojkvänns syster och lånat en ryggsäck och lite smycken...
.. och jag har varit på Ica för att köpa hem en pumpa.. men de var ju förfan mögliga eller ngt så jag vågade inte köpa dom
Så jag köpte lite socker och choklad istället så ska jag baka till haloween istället...

men först funderar jag på om jag pallar ta mig in till stan för ett spinningpass...?? Känner mig ärligt talat lat idag så jag vet inte om jag pallar... Men det skulle vara bra att röra sig lite idag .... :) så det blir nog så :)


Vad ska ni göra idag??


Kommentarer
Postat av: Simon

Jadu.. ja åt en pizza ida så just nu känner jag mig som en blåval som strandat. Kanske också måste göra några situps.. :( hmm

2008-10-29 @ 16:40:12
URL: http://ziimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0