Jag är väldigt dålig på att uppdatera!!!

Jag vet att jag är det... Men faktum är att jag har jobbat så mkt senaste tiden så jag har ändå inget roligt att skriva om...
Jag var faktiskt ute i fredes men jag glpömde kameran hemma så det blev inga bilder.

Vi var på ett ställe som hette Engelen i gamla stan (jag och mina arbetskamrater) Det var skit kul en massa hände och vi shakade as hela kvällen och lagom fullö blev jag på vin :)

Jag har nu även köppt mig ett par stavar och en stegräknare så nu ska man ut och knalla i blåsvädret...

Ha det så bra mina vänner :)


Kommentarer
Postat av: johanna

ja det var det allt :) eller hur är det mycket roligase med bilder på inläggen! :)

2008-11-18 @ 16:50:46
URL: http://missjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0