En slö söndag...

Denna dagen har jagtillbringat med att göra s¨å lite som möjligt...
Började med att gå ut och gå en runda själv och slutade med att jag villade bort mig på ett tag men kom till slut fram till solna centrum som jag så väl kände igen :) gick in där en vända för att handla dammsugarpåsar... (ett måste när man bor själv) Men tyvärr hade de inte sånna jag ville ha inne så jag fick beställa dom ... :S Kan därför inte dammsuga upp mina dammråttor fören på onsdag eller torsdag... Så jag får väll helt enkelt överleva att dela lägenheten med mina små inneboende tills slutet på veckan... :S

När jag kom hem blev det en liten enkel lunch till mig själv medans jag tappade upp ett härligt bad med badkulor i :) vilken jag sedan avnjöt i min lilla ensamhet... Väldigt skönt måste jag säga att bara tillbringa en hel eftermiddag med att endast ta hand om sig själv... Noppade även ögonbrynen och smorde in benen med dove :) Skönt..

När pojken kom hem till mig så åt vi en lättare kvällsmat och gick ut på ännu en promenad... Ni vet jag har lite överskottsenergi av att bara gå hemma... :S Men imorgon ska mitt jobbsökande fortsätta... Börjar nämligen få lite smått panik på att bara gå hemma... :S

Idag åker syster min till Paris... (lyckost) Kommer sakna dig som fan kära Patty... Men jag vet iaf vart jag ska ha min semester i höst.. Haha lätt en shoppingweekend i Paris (eller två?) hahaha


Vet ni vad.... ??


Jag tror jag har slarvat bort sladden som går mellan kameran och datan eller glömt den hemma hos mamma... :S Därför laddas inga bilder upp på ett tag.... :S


Men men.. Nu ska det avnjutas en god kopp te framför en (enligt pojkvännen) rolig film.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0