En slö eftermiddag

Efter en lååång dusch och lite fil med flingor stack jag och Calle iväg till Barkaby outlet.
Där hittade jag mig ett par lacoste gympaskor samt ett par skor med klack på från Belle....
(lägger väll upp bilder sen kanske....)

Efteråt drog vi till solna centrum.. gick snabbvänder in på bla gina och hm.. sen även in på game där vi kollade på ett ps3 som calle är intresserad av... Men hallå.. nästan 5000 kr för ett spel?? Är det värt det lixom??

En fika på kaffe och stor chokladmuffins blev det iaf :) Vad är lixom storstan utan fika?? haha.... 
Sen drog vi till Malin och Henrik (Calles syster och sambo) De har ju nyligen fått en liten dotter vid namn Eira :) Tog lite bilder och så men FÅR TYVÄRR INTE LÄGGA UPP DEM AV HENRIK!!! Haha dumt tycker jag men så är det... och anledningen till detta är att han tycker det är fel att man exponerar sig på internet som han så fint uttryckte det ..... :S 

Men vad jag tycker?? Att det är den ända länken mellan Sthlm och Skåne (och snart Frankrike)  som jag har där jag kan visa vad jag gör..... Men nejdå... Men jag respekterar det iaf så jag berättar istället.. Han är ju lite av en besservisser precis som Daniel men men,., det får man väll stå ut med eftersom de båda har så många andra goda sidor... :) hihihi ;)

Nu blir det iaf snart middag som tillagas av Calles lille far :) Det kommer bjudas på panerad fisk (bra med omega 3 :) haha ) och potatis :) gott om inget annat... Fördelen med min lilla vistelse här är att man själv slipper laga mat... ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0