Att söka jobb...

Har tillbringat hela eftermiddagen på Solna centrum där jag gått runder med mitt cv och sökt jobb...
Började med att gå in på Gina där jag möttes av en snorkig dam i kassan... Hittade även ett par jätte söta trosor som jag hade tänkt köpa för ynka 50 kr.. men tror ni inte att jag självklart hade lämnat kortet hemma.. :S

Efter första försöket var jag lite sån.. vet inte om jag ska.. känns jobbigt... Men efter att ha tagit ett djupt andetag så gick jag in på en annan affär och sen gick det av bara farten.. vissa sa nej och vissa tog emot cvn.. Så nu får vi helt enkelt vänta och se... .

Imorgon ska jag iaf ge mig på KISTA....


Efter mitt lilla försök på Solna centrum kom Calle och hämtade mig och vi stack till max och käka och sen vidare till hans pappas jobb för han skulle hjälpa honom med ngt... :S

Nu är vi iaf hemma igen och jag har vatt duktig och vattnat hans mammas blommor och han har dammsugit för hon kommer snart från Blekinge där hon har varit och hälsat på sina föräldrar...


och imorgon får jag nycklarna till lägenheten!!! LÄNGTAR!!!


Kommentarer
Postat av: Pätty

du e arbetslös >_< var det så tråkigt att svara i telefon ?

2008-08-30 @ 15:12:39
URL: http://pattypoopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0