1 skåning 3 stockholmsbrudar

Igår var det första dagen på mitt nya jobb. Så på med kläderna och sminket för att ta sig till tunnelbanan som bar iväg till slussen. Väl framme fick jag vänta typ 15 min på "chefen". Efter det var det bara att sätta igång...

Börjar med att lyssna... Tiden går.... Rökepaus...
.....Fortsätter lyssna.... Tiden går... rökepaus...
Fortsätter lyssna... tiden går... jag provar tala... lunch...


På lunchen bestämde jag och 2 tjejer oss för att gå ner på Sandys att äta trots att de tidigare suttit och sagt att det är SÅÅÅÅ dålig sörvice där... men men tänkte jag vi går... och vi gick och beställde baguett med kyckling curry röra... och efter 15 min väntan så kommer servitrisen och säger att den är slut och att vi får välja en annan.. men vi tar tillbaka pengarna.. alla utom jag för det räckte till en.... sen drar vi vidare till donken där de andra ska käka.... och det ända jag hör är klagande på maten... :S


Så med andra ord har jag träffat 3 rökande tjejer
1 som hoppat av gymnasiet
1 som jag inte vet så mkt om förutom att hon är kaxig
1 som är med i straffregistret och tydligen inte kan få körkort de närmsta 2 åren


Och idag sa jag upp mig...
Pallade inte med 8 timmar av telefonsvarare och tråkigheter....

Så hela förmiddagen har jag tillbringat på platsbankens hemsida mfl... och SÖKT JOBB!!!!

Kommentarer
Postat av: Pätty

oj då! vilken dag >_< ja jag ska designa din blogg men jag har en massa betaljobb nu om jag ska fixa... i eftermiddag har jag nog tid dock

2008-08-26 @ 11:45:33
URL: http://pattypoopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0